پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
▂▃▄▅▆▇█▓مهردادصدیقیان▓█▇▆▅▄▃▂
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
احتمالا یادتون میاد پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان بلاگفا.
اون وبلاگ مسدود شد و من به همین دلیل به اینجا اومدم.
به دلیل نامعلوم.
mehrdad-sedighian.blogfa.com
мε♄я∂αⅾ﹩ℯḓḯ❡ℌḯ@η
ᙢᗴᖺᖇᖙᗩᕍᔕᙓᕍᓰᘐᖺᓰᗩﬡ
мℯℌґḓα∂﹩εⅾ☤❡ℌ☤αη▪♭ℓ◎❡▪їя
mehrdadsedighian.blog.ir
wԍμɩqɑqƨԍqᴉმμᴉɑu·pɼoმ·ᴉɩ
ɿi.ϱold.nɒiʜϱibɘƨbɒbɿʜɘm
ɹı·ɓoๅq·uɐıɥɓıpəspɐpɹɥəɯ
ri.golb.naihgidesdadrhem
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۱ - فاطمه
    سلام

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۱۴ ب.ظ

نوروزی کشتی را به روس ها واگذار کرد

نوروزی کشتی را به روس ها واگذار کرد امید نوروزی فرنگی کار 66 کیلوگرم کشورمان در فینال جام جهانی کشتی فرنگی تهران ، در سالن شهدای هفتم تیر برابر کشتی گیر روس باخت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۱۴
مدیر
جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ب.ظ

سوریان چراغ اول را مقابل روس ها روشن کرد

سوریان چراغ اول را مقابل روس ها روشن کرد فرنگی کار 59 کیلوگرم کشورمان در فینال جام جهانی کشتی فرنگی تهران ، در سالن شهدای هفتم برابر کشتی گیر روسیه پیروز شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۱۴
مدیر
از هفته بیستم مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشورتیم فوتبال ایرانجوان خورموج عصر یکشنبه با نتیجه یک برصفر برتیم بازرگانی بهادری شیراز به پیروزی رسید و به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم کشورصعود کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۰۲
مدیر
به بهانه صعود تیم فوتبال ایرانجوان خورموج به لیگ دسته دولبخند بزن غلام خورموج / غلام ثابت کرد عشق هرچه باشد دلنشین استروز صعود ایرانجوان خورموج برای یک نفر روز دیگری بود، در کنار خوشحالی اهالی فوتبال، غلام بامرام شهر خورموج در هفتمین دهه زندگی خود از ته دل خندید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۵۹
مدیر
دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ب.ظ

ایرانجوان خورموج به لیگ دسته دوم صعود کرد-2

ایرانجوان خورموج به لیگ دسته دوم صعود کرد پارس جنوب: سرخ پوشان خورموجی بعد از ظهر یکشنبه میزبان تیم بهادری شیراز بودند که با کسب پیروزی در این دیدار ۳۸ امتیازی شده و به عنوان تیم اول گروه مستقیما روانه لیگ دسته دوم شدند. پارس جنوب: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد. به گزارش«پارس جنوب»؛ راه راه پوشان خورموجی بعد از ظهر یکشنبه میزبان تیم بازرگانی بهادری شیراز بودند که با کسب پیروزی در این دیدار، ۳۸ امتیازی شده و به عنوان تیم اول گروه مستقیما روانه لیگ دسته دوم شدند. تک گل ایرانجوانی ها در این دیدار را اسحاق کاظمی مهاجم شیرازی به ثمر رساند تا با توجه به تساوی بعثت کرمانشاه در دیدار همزمان، مستقیم به دسته بالاتر صعود کنند. ایرانجوان خورموج سال گذشته قهرمان لیگ استان شد و سپس در رقابت های نفس گیر لیگ دسته سوم خوش درخشید تا در آخرین بازی جواز صعود به لیگ دسته دوم کشور را بگیرد. بعد ازاین بازی جوانان خونگرم خورموجی با راه اندازی کاروان شادی در سطح شهر پیروزی و راه یابی تیم فوتبال ایرنجوان را جشن گرفتند. با این حساب ایرانجوان خورموج به همراه تیم های گاز جم، کارگربنه گز و پرسپولیس گناوه ۴ نماینده استان در فصل آینده لیگ دسته دوم فوتبال کشور می باشند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۷
مدیر
به بهانه صعود تیم فوتبال ایرانجوان خورموج به لیگ دسته دولبخند بزن غلام خورموج / غلام ثابت کرد عشق هرچه باشد دلنشین استروز صعود ایرانجوان خورموج برای یک نفر روز دیگری بود، در کنار خوشحالی اهالی فوتبال، غلام بامرام شهر خورموج در هفتمین دهه زندگی خود از ته دل خندید. به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سوت پایان بازی که نواخته شد همه خوشحال بودند چرا که فوتبال در خون مردمان این دیار است، فرقی نمی‌کند دیلمی باشد یا دیری، تنگستانی باشد یا اهل دشتی، بوشهری باشی یا گناوه‌ای، مهم این است با تمام بی‌مهری نفتی‌ها به فوتبال این استان، باز هم فوتبالی‌ها برای گرفتن حق خود فریاد حق‌خواهی سرمی‌دهند. روز صعود ایرانجوان خورموج برای یک نفر روز دیگری بود، در کنار خوشحالی اهالی فوتبال، غلام بامرام شهر خورموج در هفتمین دهه زندگی خود از ته دل خندید، نام حاج غلام منفرد و خانواده او با فوتبال عجین شده، باشگاه 48 ساله ایرانجوان خورموج متعلق به اوست، مردی که در طول حدود نیم قرن حضورش در فوتبال و تیم داری برای دیار خالو حسین از خانه و زندگی خود زد، فرزندانش را هم به عشق حضور در فوتبال تربیت کرد تا ثابت کند عشق هرچه باشد دلنشین است. غروب یکشنبه 21 اردیبهشت 93 برای حاج غلام، پیرمرد خوش رو و متین خورموج حکایت پدری داشت که بالاخره بعد از سال‌ها تلاش، زحمت و فداکاری برای فرزندش، بزرگی او را مشاهده کرد و برایش اشک شوق ریخت. هزینه‌های تیم داری در وانفسای فوتبال دولتی، خیلی‌ها را فراری داده اما حاج غلام و فرزندانش با صداقت و شرافت مکتب باشگاه داری صادقانه را به خیلی‌ها دیکته کردند، دشتی حالا بعد از والیبال لیگ برتری‌اش صاحب نماینده‌ای در لیگ دو کشور شده، باید به احترام خانواده منفرد ایستاد، در نخستین سال حضور کاری کردند کارستان با عده‌ای بازیکن گمنام در لیگ طاقت فرسا و ماراتن گونه دسته سه، و انجام بیش از 35 بازی در شهرهای دور افتاده جشن صعود به لیگ دو را در خانه برپا کردند. از روزی که خانه‌اش در رهن بانک قرار گرفت تا لحظه‌ای که عشق به فوتبال او را روانه بیمارستان کرد همه را در غروب یکشنبه مرور کرد تا اینکه به لحظه شیرین صعود رسید، حاج غلام در دهه هفتم زندگی خود عشق به فوتبال و تیم‌داری را در کنار پسران خود تجربه کرد، حالا این پیرمرد عاشق در کنار همسر مهربانی که سال‌هاست با وجود یک بیماری سخت، غمخوار حاج غلام و پسران هم هست به روزهای خوش صعود لبخند می‌زند. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930222000381#sthash.QZ1mnzED.dpuf
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۷
مدیر
جام جهانی ایران: از هفته بیستم مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشورتیم فوتبال ایرانجوان خورموج عصر یکشنبه با نتیجه یک برصفر برتیم بازرگانی بهادری شیراز به پیروزی رسید و به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم کشورصعود کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۷
مدیر
جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۰۹ ب.ظ

جدول کامل جام جهانی

جدول کامل جام جهانی در ادامه مطلب
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۰۹
مدیر
دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ق.ظ

جام جهانی

سلاممن میخوام که لحظه به لحظه جام جهانی را در این وبلاگ گزارش بدم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۳۰
مدیر