پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
▂▃▄▅▆▇█▓مهردادصدیقیان▓█▇▆▅▄▃▂
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
احتمالا یادتون میاد پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان بلاگفا.
اون وبلاگ مسدود شد و من به همین دلیل به اینجا اومدم.
به دلیل نامعلوم.
mehrdad-sedighian.blogfa.com
мε♄я∂αⅾ﹩ℯḓḯ❡ℌḯ@η
ᙢᗴᖺᖇᖙᗩᕍᔕᙓᕍᓰᘐᖺᓰᗩﬡ
мℯℌґḓα∂﹩εⅾ☤❡ℌ☤αη▪♭ℓ◎❡▪їя
mehrdadsedighian.blog.ir
wԍμɩqɑqƨԍqᴉმμᴉɑu·pɼoმ·ᴉɩ
ɿi.ϱold.nɒiʜϱibɘƨbɒbɿʜɘm
ɹı·ɓoๅq·uɐıɥɓıpəspɐpɹɥəɯ
ri.golb.naihgidesdadrhem
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۱ - فاطمه
    سلام
پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰۳:۱۷ ب.ظ

اولین آپ

سلام بلاخره بعد از 10 الی 20 روز ما اولین آپمونو کردیم.

امیدواریم خوشتون بیاد.

عکس های مهرداد صدیقیان

 

عکس های مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان

عکس های مهرداد صدیقیان

عکس های مهرداد صدیقیان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۲۷
مدیر

نظرات (۴۳)

من عاشق مهرداد صدیقیان هستم لطفا نظر سنجی هم بزارین و عکسای جدیدشو برابزارین
???????????? اتفاقاً بینیش بهش میاد .
خیلی باحاله فقط خودش
واااااااااااااااای من مهردادو خیلی دوس دارمممممممممم.مرسی از آژتون
hello
mehrdad dost dasht
I live in landon but my grand pa live in tehran and I see he in tv I think nice actor
سلام وبلاگتون قشنگه و خوشحال میشم که به من هم سر بزنید.وبلاگم در مورد عشقم مهرداد هستش و البته نظر هم یادتون نره من شما رو لینک کردم
سلام.وبلاگتون نسبت به وبلاگ های دیگه خیلی قشنگه.من عاشق مهردادم ومی خوام روزتولدش مدرسه شیرینی بدم والبته هرگزعشقم روعوض نمیکنم.موفق باشید
ایول خوشم اومد وب خیلی خوبی داریدطرفداران مهردادصدیقیان به وب منم سربزنیدمن طرفدارشاهرخ استخری هستم
ایا مهرداد صدقیان خواهر یا برادرم داره
سلام هم عکساتون هم رنگ زمینتون قشنگه چون آبیه مهردادم که حرف نداره مرسی بچه ها!!!!!دوستون دارم فعلا بای بازم بهتون سر میزنم!!
سلام وبتون خیلی قشنگه امیدوارم قشنگ ترم بشه
دوستون دارم به منم سربزنید منتظرم.یادتون نره ها
خوب بود ممنون لطفا عکس های جدید تری بزارید
۰۷ تیر ۹۱ ، ۱۳:۲۷ ملیکا و ملینا
سلام، عکس ها خیلی قشنگه فقط خیلی تکرارسه
لطفا جدیدشو بزارید
ساحل جون اگه با اقا مهرداد مصاحبه کردید لطفا بزارید من و ملینا هوادار بزرگش هستیم
۰۳ تیر ۹۱ ، ۱۳:۱۸ فاطمه زهرا
عکس هاتون خیلی قشنگ بود ومن ععععععععععععععااااشققققققققققققق آقای مهرداد صدیقیان هستم و از شما ممنونم که این وبلاگ به این زیبایی رو درست کردید برای شما و آقای صدیقیان ارزوی موفقیت می کنم
قشنگ بودنه خیلیییییییییی قشنگ بود
این کلمات هیچکدوم عرضش علاقه منو نداره بببببببببببببببببببببببببددددددددددددددددددددددددددججججججججججججججججووووووووووووووووورررررررررررررررییییییییییی ددددددددددددددددددییییییییییییییوووووووووووووووووووننننننننننننننننششششششششششششششششششششششمممممممممممممممممممممممم
تو دنیا کسی به خشگلی وبانمکی این ندیدم عاشقشم
سر کاری بودراستی من عاشق مهردادم نه به خاطر بازیش توی سقوط یک فرشته به خاطر اخلاق خوبش نمی دونید که خیلی گله البته زمانی که حوصله داشته باشه. بای بای
سلام وبت خیلی باحال بود اگه میشه ایمیل مهردادو برام پیدا کن!
سلاااااااااااااااااااااااااااااا وب خوبی دارین
میشه دانلود قسمتی که نیما تو فیلم سقوط یک فرشته کتک خورد واون قسمتی که نیما خودش روازبالاپرتاب کرد روبزارییییییییییییییییییییییییییداگه دوس داشتی ایمیلش کن.
مرسییییییییییی
فعلاا بای تا های
سلام وب خیلی قشنگی دارید من عاششششششششقققققققق مهرداد جووووون هستم به من هم سر بزنید دوستان




حالا که عاشقشی حیرانی رو از دست ندیا از ۱۴ فروردین پخش میشه ساعت ۲۲
خیلی قشنگ بود
سلام ساحل و سهیل جونم.....
مطالبتون عالی بود خصوصا این خبر جدید....
فعالیتتون عالیه....
من یه روز درمیون آپم البته تا قبل از افتتاح دانشگاه و ....
بعد از اونم سعی میکنم از سایت دانشگاه آپ کنم اگه شد...خوشحال میشم اگه وقت داشتین به منم سری بزنید...
من واقعا دوستون دارم جدی میگم...




سلام مرسی که اومدی پیشمون، ما هم میایم پیشت
ماهم تو رو دوست داریم.
سلام
امروز اولین روزیه که اومدم و وبلاگتونو دیدم !!!!!!!!!!!!!!!!دست شما درد نکنه عالیه !!!!!!!!!
فقط یه خواهش: اگه میشه و امکان داره برنامه زنده رود درجمعه تاریخ 18/6/90 رو که با حضور جناب صدیقیان هست و از شبکه استانی اصهان پخش شده رو برای دانلود بزارید با سپاس فراوان
میترا بهزادی
۱۶ شهریور ۹۰ ، ۱۵:۵۲ محمد حسین اکبری
بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست-

...آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست-

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب؛

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست-

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد؟

بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست.

باز می پرسمت از مسئله ی دوری و عشق،

وسکوت تو جواب همه ی مسئله هاست-
با سلام و عرض ادب -
خوشحال میشم به منم سر بزنین .
موفق وسلامت و پیروز باشین




سلام آقای اکبری؛ ممنون که اومدی پیشمون؛ ما هم اومدیم وب عالی دارین؛ مخصوصا اینکه آقا امام زمانیه، بازم بیا پیشمون.
eyvalvaloonetoon ghijoghaj. aaaaaaaalllllllliiiiiiii bood




مرسی که اومدی پیشمون؛ خوشحال شدیم؛ بازم بیا این طرفا.
۱۴ شهریور ۹۰ ، ۱۱:۵۵ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
ممنون عالی بودن.
فقط اگه دماغشو عمل کنه من هیچی از خدا نمیخوام
سلام خوبی بابا ایول عاشقشم




سلام. ما که خوبیم شما چی؟
love love love
alieeeeeeeee hamash man linketon kardam ag khastin manam be linkin

فرقی ندارد چندمی باشید، مهم اینست که شما هم طرفدار آقای صدیقیان هستید.
برای شما و ایشون آرزوی موفقیت روز افزون دارم. زود،زود آپ کنید




ممنون از لطفتون دوست عزیز ، چشم سعی خودمونو میکنیم که زود زود آپ کنیم .
سلام.از بازیش خوشم میاد!!قیلفشم بدک نی!
اگه با لینکیدن موافقی,با اسم میلاد کی مرام"پریا"بلینکم و بهم خبر بده با چ اسمی بلینکمتون!




ما شما رو لینک کردیم شما هم اگه جواب ما رو می خونید ؛ مارو با اسم پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان لینک کنید
سلام گلم وبلاگ قشنکی داری من شما رو لینک کردم منو هم لینک کنی ممنون میشم راستی اپ نمیکنی




سلام. ما شما رو لینک کرده بودیم ندیدین؟؟
نقشش رو خوب بازی میکنه.خصوصا تو اتوبوس شب.موافق لینکیدنی؟




ما که با لینک کردن شما موافقیم ولی کاش گفته بودید با چه اسمی لینکتون کنیم؛ اگه بازم به ما سر زدین‏ حتما بهمون بگین.
سلام، من عاشق مهردادم؛ راستی وب خوبی دارین ولی حیف که دیر به دیر آپ میکنین؛ پس کی میخواین آپ دومتون رو کنید؟ لابد ۱۰ الی ۲۰ روز دیگه ؟!‏




سلام؛ ممنون از انتخابتون دوست عزیز؛ بله ما خودمون در جریان دیر آپ کردنمون هستیم ولی قول میدیم خیلی زود آپ دوممون رو کنیم.
همیشه همراهتونیم دوستان




مچکر از همراهیتون دوست عزیز
سلام؛ واااااای ندیده بودم آپ کردین؟ چه عجب مبارک باشه؛ ایشالله پا بر جا باشه.




سلام ممنون دوست عزیز؛ درضمن اگه شما دوستان عزیز ما رو همراهی کنین پا بر جا میمونه.
۲۸ مرداد ۹۰ ، ۱۲:۵۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید . وبلاگ خوبی دارید . اگر مایل به تبادل لینک هستید لطفا من و با عنوان ( وبلاگ رسمی پندار اکبری ) لینک کنید و اطلاع دهید شما رو با چه نامی لینک کنم .ممنون . موفق باشید . یا حق
چه عجب.....؟!؟!عکسا رو دیده بودم ولی بازم ممنون




مرسی که بهمون سر زدی.
سلام! به به! مبارک باشه! ایشااله چرخ وبلاگتون براتون بچرخه
لینکتون کردم! البته قبلا هم آدرس وبتون رو گذاشته بودم

فعلا! راستی خان عموی پیرتون رو فراموش نکنین و بهش سر بزنین




سلام خان عمو جون؛ مرسی لطف دارین، بله در جریانش بودیم که آدرسمونو گذاشته بودین، اختیار دارین ما هیچ وقت شما رو فراموش نمیکنیم شما هم ما رو فراموش نکنید.
سلام من این اقارو دوست دارم.به منم سر بزنید.راستی من شما لینک کردم




سلام فاطیما جان؛ ما هم شما رو لینک کردیم.
چه عجب آپ کردین، خوشحالمون کردین، عکسا خوشگله مخصوصا آخریه،مرسی ساحل جونم و آقا سهیل




بله دیگه بلاخره آپ کردیم و امیدواریم خوشتون بیاد.
۲۷ مرداد ۹۰ ، ۱۵:۴۰ بانک واژگان پارسی
درود بر شما

بانک واژگان پارسی گنجینه ی پارسی

برای گسترش واژه های پارسی نشانی تارنگار(وبلاگ) من را به پیوندهای تارنگار خود افزوده کنید.

با سپاس فراوان

www.sepid1000.blogfa.com
بد نبود................عکساشو ندیده بودم

چه عجب آپ کردین مبارک باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">