پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
▂▃▄▅▆▇█▓مهردادصدیقیان▓█▇▆▅▄▃▂
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
احتمالا یادتون میاد پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان بلاگفا.
اون وبلاگ مسدود شد و من به همین دلیل به اینجا اومدم.
به دلیل نامعلوم.
mehrdad-sedighian.blogfa.com
мε♄я∂αⅾ﹩ℯḓḯ❡ℌḯ@η
ᙢᗴᖺᖇᖙᗩᕍᔕᙓᕍᓰᘐᖺᓰᗩﬡ
мℯℌґḓα∂﹩εⅾ☤❡ℌ☤αη▪♭ℓ◎❡▪їя
mehrdadsedighian.blog.ir
wԍμɩqɑqƨԍqᴉმμᴉɑu·pɼoმ·ᴉɩ
ɿi.ϱold.nɒiʜϱibɘƨbɒbɿʜɘm
ɹı·ɓoๅq·uɐıɥɓıpəspɐpɹɥəɯ
ri.golb.naihgidesdadrhem
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۱ - فاطمه
    سلام
 
بهنام بهزادی پس از دریافت هدیه خود گفت: من دو بار دیگر در بخش بین‌الملل این جایزه را گرفتم و باید برای من خوشحال کننده باشد ولی بیشترین خوشحالی من امشب به خاطر این است که جایزه ام را در محضر دو تن می گیرم که همواره من را حمایت کردند و درست و غلط‌ها را به من نشان دادند و جز‌ حمایت و تشویق کار دیگری برایبم نکردند؛ هرچند از ۱۸ سالگی از آنها جدا شدم ولی همواره مشوق من بودند.
 بهزادی خود به میان حضار رفت و هدیه‌اش را به پدر و مادرش تقدیم کرد.



«قاعده تصادف» را باید به واقع یک فیلم سینمایی نامید که اصول و ساختار یک فیلم سینمایی را به درستی رعایت کرده است. این فیلم بر خلاف بسیاری از فیلم‌هایی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده توانسته اصولی را رعایت کند که مد نظر سینمای اصیل و کلاسیک است. آن نیز قصه گو بودن است. مهمترین بخش این اصول توجه به مخاطب است. مخاطبی که در وهله اول برای فیلمی که پول می ‌دهد متوقع است که از آن لذت برد و همینطور سرگرم شود، چرا که اگر سینما تنها در پی آموزش و درس دادن به تماشاگرش بود، مسلما کتاب خواندن راه بهتری برای این آموزش بود.
جدا از توضیح فوق در «قاعده تصادف» باید به تضادی که بین نسل‌ها ایجاد شده و در فیلم به نمایش درآمده توجه کرد. آیا فیلمساز توانسته به درستی این تفاوت نگرش را ترسیم کند. جواب این سوال منوط به داشتن دو اصل است، واقع‌نگری و عدالت دو اصلی که در «قاعده تصادف» به درستی و بجا ترسیم شده است، البته شاید می‌توانست بهتر از این هم باشد، اما در حد یک فیلم سینمایی توانسته به استانداردهای لازم نزدیک شود . جدا از مضمون فیلم درباره گروه بازیگری فیلم باید گفت که کارگردان توانسته به انتخاب خوبی دست پیدا کند که اوج آن را در بازی امیر جعفری قادریم ببینیم که یکی از متفاوت‌ترین و جذابترین نقش‌هایش را ایفا می‌کند. این توانایی آنجایی بیش از همه نمود پیدا می‌کند که مستاصل شده و به هر نحو ممکن می‌خواهد بچه‌های دیگر را راضی کند تا جای دخترش را به او نشان دهند.
جدا از نکات مثبتی که بر شمردیم باید به نکته ای اشاره کرد که از آن به عنوان نقطه منفی نام نمی‌بریم، بلکه به آن نمره مثبت هم نمی‌دهیم. آن نیز شباهت کلی کار به فیلم «درباره الی» است که تنها لوکیشن آن فرق کرده و برخی تغییرات جزیی را در آن شاهد هستیم. اصلی که نشان می‌دهد فیلمساز به سینمای فرهادی علاقمند است. در پایان این مطلب باید «قاعده تصادف» را بهترین فیلم روز سوم جشنواره فجر در مرکز همایش‌ها دانست که توانست رضایت اغلب تماشاگران را جلب کند.
************
حالا با هم چند عکس از مهرداد صدیقیان میبینیم:

و عکس بعدی از مهرداد صدیقیان و اشکان خطیبی:


و عکس آخر از مهرداد صدیقیان و عوامل " قاعده تصادف "

پایان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۳
مدیر

نظرات (۲)

تبریک آقا مهرداد.نفسی به خدا
نفسم تبریک میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">