پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
▂▃▄▅▆▇█▓مهردادصدیقیان▓█▇▆▅▄▃▂
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
احتمالا یادتون میاد پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان بلاگفا.
اون وبلاگ مسدود شد و من به همین دلیل به اینجا اومدم.
به دلیل نامعلوم.
mehrdad-sedighian.blogfa.com
мε♄я∂αⅾ﹩ℯḓḯ❡ℌḯ@η
ᙢᗴᖺᖇᖙᗩᕍᔕᙓᕍᓰᘐᖺᓰᗩﬡ
мℯℌґḓα∂﹩εⅾ☤❡ℌ☤αη▪♭ℓ◎❡▪їя
mehrdadsedighian.blog.ir
wԍμɩqɑqƨԍqᴉმμᴉɑu·pɼoმ·ᴉɩ
ɿi.ϱold.nɒiʜϱibɘƨbɒbɿʜɘm
ɹı·ɓoๅq·uɐıɥɓıpəspɐpɹɥəɯ
ri.golb.naihgidesdadrhem
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۱ - فاطمه
    سلام
سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۵۹ ب.ظ

عکسی از مهرداد صدیقیان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۳
مدیر

نظرات (۱۷)

:|
پاسخ:
ممنون




سامانه افزایش بازدید 24 آی پی سامانه افزایش بازدید 24 آی پی
خدا هیچ کس رو بهتر از مهرداد نیافریده واقعا خوشگل مهرداد جون خیییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم
دلم اب نکن خوشگله عکس زشتت ام میبینم گریه می کنم البته تو عکس زشت نداری خوشششش به حال زنش
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۵۷ نگار جوننننننننننننن
سلام من شما و خیلی دارم
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۳ نگار جوننننننننننننن
سلام خوبید عزیزم من شما را خیلی خیلی دوست دارم
هیچ کس از خودت خوشکل تر نیست دوست دارم خیلی زیاد.
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممم به گل خودم توروخدا هیچ وقت این عکسوازوبلاگ برندارید خیلی قشنگه عاشششششششششششقققققققققققققششششششششششششمممممممممممممممممممممم
مرگی شدی جیگرررررررررررررررررررررررر
سلام وبلاگتون خیلی خوبه مخصوصا این عکس اقای صدیقیان من خیلییییییییییییییییییی دوستشون دارم این لباسم بهشون میاد.

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
نظر لطفتونه
من عاشق بازیهای صدیقیانم
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۹ عاشق بی پروای مهرداد
ببخشید مهرداد خان این وبو میبینه؟



پاسخ:
پاسخ:
سلام ببخشید که دیر جواب میدم
نمیدونم که میبینه یا نه
خدامیدونه

اینا رو واسه تو فرستارم که وجودت از گل برام بهتره سلطان قلب من
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۳ دختری از جنس عشق
مهرداد کجایی پس چرا نمیایی این قالبه مث خودت نایسه
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۵ حسین{هوادار علی اصحابی}
سلام دوست عزیزم
با یک قالبی جدید آپم خوشحال میشم بیای و نظرت رو درباره قالب جدیدم بگی
منتظر حضور گرمت هستم
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۳۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با سه پست در خدمت شما خوبان می باشد :

پست اول با عنوان / دانلود برنامه زنده رود با حضور استاد عبدالرضا اکبری

و پندار اکبری

پست دوم با عنوان / تک عکسی از پندار اکبری

پست سوم با عنوان / تک عکسی از پندار اکبری

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۳۱ دختری از جنس عشق
مهرداد نیم نگاهی من بد قول نیستم بیا تو وبم عشقمممممممممممییییی
44

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">