پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
▂▃▄▅▆▇█▓مهردادصدیقیان▓█▇▆▅▄▃▂
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
احتمالا یادتون میاد پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان بلاگفا.
اون وبلاگ مسدود شد و من به همین دلیل به اینجا اومدم.
به دلیل نامعلوم.
mehrdad-sedighian.blogfa.com
мε♄я∂αⅾ﹩ℯḓḯ❡ℌḯ@η
ᙢᗴᖺᖇᖙᗩᕍᔕᙓᕍᓰᘐᖺᓰᗩﬡ
мℯℌґḓα∂﹩εⅾ☤❡ℌ☤αη▪♭ℓ◎❡▪їя
mehrdadsedighian.blog.ir
wԍμɩqɑqƨԍqᴉმμᴉɑu·pɼoმ·ᴉɩ
ɿi.ϱold.nɒiʜϱibɘƨbɒbɿʜɘm
ɹı·ɓoๅq·uɐıɥɓıpəspɐpɹɥəɯ
ri.golb.naihgidesdadrhem
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۱ - فاطمه
    سلام
عکس‌های اختصاصی خبرآنلاین از نشست جنجالی فیلم «زم‌هریر» در سال 1388



 جشنواره فیلم فجر




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۲۶
مدیر

نظرات (۹۳)

۰۶ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۳۷ عاشق تر از همه
سلام دوستان.خوب بود. از دور مهرداد عزیز رو می بوسم.
۰۳ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۲۹ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان /

( تک عکسی دیگر از حضور پندار اکبری در روزنامه استقلال جوان )

پست دوم با عنوان /

( تک عکسی اختصاصی از پندار اکبری )

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۰۷:۴۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( تصویری از حضور پندار اکبری در روزنامه استقلال جوان )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۴ مرداد ۹۱ ، ۰۹:۲۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان /

( مجموعه تصاویری مربوط به مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
با حضور پندار اکبری )

پست دوم با عنوان /

( تک عکسی اختصاصی از پندار اکبری )

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۹ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۲۵ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با سه پست به روز شد .

پست اول با عنوان /

( تصویری از حضور پندار اکبری در روزنامه استقلال جوان )

پست دوم با عنوان /

( گزارش ویژه حضور پندار اکبری در ملاقات با مدیر عامل استقلال و روزنامه استقلال جوان در شماره آینده )

پست سوم با عنوان /

( اعلام زمان پخش مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
با حضور پندار اکبری )

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۶ مرداد ۹۱ ، ۰۹:۲۵ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( مجله مکث به همراه مصاحبه و تصاویر اختصاصی از اقای پندار اکبری و خانواده محترم ایشان منتشر شد )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
سلام
دوست عزیز
از اینکه یک وبلاگ اختصاصی برای مهرداد صدیقیان درست کردید بسیار متشکرم
۱۱ مرداد ۹۱ ، ۰۹:۴۲ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( فیلم ویدیویی «شمال شهر، جنوب شهر» با حضور پندار اکبری به زودی از شبکه نمایش خانگی عرضه می شود )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۳ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۳۲ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( تک عکسی از حضور ( پندار اکبری ) در جشن پیراهن آبی استقلال )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۱ مرداد ۹۱ ، ۰۷:۲۴ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان /

( مجموعه تصاویری مربوط به تله فیلم جان و مرجان با حضور پندار اکبری )

پست دوم با عنوان /

( تک عکسی از حضور پندار اکبری در کنسرت بابک جهانبخش )

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
سلام به ساحل و سهیل عزیز کارتون عالیه...
به وب ما هم سر بزنید "کلوپ سوم هواداران علی ضیااا" منتظر میمونم حتما بهم سر بزنین
۲۰ تیر ۹۱ ، ۰۷:۱۵ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری زیر نظر شخص ایشان افتتاح شد .

شما می توانید در این وبلاگ از تمامی اخبار هنری اقای علی خیری

در زمینه موسیقی مطلع شوید .

لطفا در صورت تمایل به تبادل لینک بنده را با عنوان

وبلاگ رسمی علی خیری لینک کنید و اطلاع دهید شما رو با چه

عنوانی لینک کنم .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۶ تیر ۹۱ ، ۱۳:۱۴ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( پست اختصاصی به مناسبت یک سالگی وبلاگ )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۵ تیر ۹۱ ، ۰۹:۰۳ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( پیشاپیش فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت مهدی ( عج ) مبارک باد )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۵ تیر ۹۱ ، ۱۲:۱۶ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( دو عکس از حضور پندار اکبری در مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی

پس کوچه های شمرون )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۳ تیر ۹۱ ، ۰۸:۲۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با چهار پست به روز شد :

پست اول با عنوان : تک عکسی اختصاصی از پندار اکبری

پست دوم با عنوان : اکران فیلم سینمایی پس کوچه های شمرون با حضور

شاهرخ استخری و با صدای علی خیری

پست سوم با عنوان : گزارش کامل آیین افتتاحیه نخستین جشنواره

فیلم های ویدیویی

پست چهارم با عنوان : گزارش کامل آیین اختتامیه نخستین جشنواره

فیلم های ویدیویی تهران

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۲۳ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان :

( مجموعه تصاویری مربوط به فیلم ویدیویی >

با حضور پندار اکبری )

پست دوم با عنوان :

( برگزاری بازار غذایی خیریه دوستداران بچه های آسمان با حضور تعدادی از هنرمندان )

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۱ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۲۲ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با پستی ویژه با عنوان :

( اعلام زمان برگزاری بازار غذایی خیریه دوستداران بچه های آسمان )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۴ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۳۱ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با پستی اختصاصی به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت

حضرت علی ( ع ) به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۴ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۲۹ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با پستی اختصاصی به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت

حضرت علی ( ع ) به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۹ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۰۴ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان :

( عکسی از پندار اکبری بر روی جلد مجله کولاک )

پست دوم با عنوان :

( دو عکس از پندار اکبری در بازارچه غذا خیریه بهنام دهش پور )

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۵ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۱۱ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام خسته نباشید .

دوست عزیز در صورتی که در قسمت پست پرسش و پاسخ وبلاگ رسمی پندار اکبری

سوالی را مطرح کرده بودید هم اکنون می توانید برای مشاهده پرسش خود و پاسخ

آن از طرف شخص اقای پندار اکبری به قسمت ادامه مطلب پست ثابت وبلاگ مراجعه

نمایید .

شما عزیزان نیز می توانید در صورت تمایل پرسش خود را از الان تا مورخ بیستم خرداد

ماه به صورت کامنت خصوصی مطرح کنید و همچون ماه جاری در اواخر خرداد ماه نیز

پرسش و پاسخ خود را مشاهده نمایید .

موفق باشید . یا حق .
۰۳ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۵۴ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با پستی متفاوت با عنوان :

( دانلود انونس فیلم سینمایی چک با حضور شاهرخ استخری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۲:۰۴ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( تک عکسی از حضور ( پندار اکبری ) در مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی چک )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۲۰ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( فیلم ویدئویی «شمال شهر، جنوب شهر» با حضور بازیگرانی

چون پندار اکبری مقابل دوربین رفت )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
من که عاشقشم چون خیلی گل و خوش اخلاقه.
۲۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۰:۲۰ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( تک عکسی دیگر از پندار اکبری در نشست نقد و بررسی سریال دختری به نام اهو )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۰:۰۲ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان : ( مصاحبه پندار اکبری با هفته نامه سروش )

پست دوم با عنوان : ( مصاحبه پندار اکبری بازیگر «دختری به نام آهو»

با روزنامه بانی فیلم )

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۸:۳۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان :( مجموعه تصاویری مربوط به برنامه با هم باشیم

با حضور پندار اکبری )

پست دوم با عنوان : ( مصاحبه پندار اکبری با روزنامه جام جم )

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۰۵ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( اعلام زمان پخش برنامه زنده با هم باشیم با حضور پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۱:۴۵ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان ( نشست نقد و بررسی سریال دختری به نام اهو

با حضور پندار اکبری )

پست دوم با عنوان ( مصاحبه پندار اکبری با روزنامه بانی فیلم )

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۴:۳۶ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( گزارش تصویری نشست سریال «دختری به نام آهو»

به کارگردانی قدرت‌اله صلح میرزایی با حضور پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۵۹ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( مصاحبه پندار اکبری با مجله آشپزی خانواده سبز )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۵۹ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( مجموعه تصاویری مربوط به تله فیلم بوسه باد با حضور پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۰۸:۲۶ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام خسته نباشید .

پست پرسش و پاسخ فروردین ماه به همراه متن نوشته اقای پندار اکبری

برای شما طرفداران گرامی در وبلاگ قرار گرفت .

هم اکنون نیز شما عزیزان می توانید سوالات خود را تا مورخ بیستم اردیبهشت ماه

به صورت کامنت خصوصی در پست ثابت وبلاگ ارسال نمایید و همچون ماه جاری

در اواخر ماه اردیبهشت پرسش و پاسخ خود را مشاهده نمایید .

موفق باشید . یا حق .

۲۴ فروردين ۹۱ ، ۰۶:۳۴ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( اعلام زمان پخش تله فیلم بوسه باد با حضور ( پندار اکبری ) از شبکه شما )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .

۱۷ فروردين ۹۱ ، ۲۰:۲۵ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( پخش مجموعه تلویزیونی دختری به نام آهو با حضور پندار اکبری

از مورخ 20/1/91 از شبکه تهران )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

یا حق .
۱۴ فروردين ۹۱ ، ۱۳:۱۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( پست اختصاصی به مناسبت تبریک چهاردهم فروردین ماه

سالروز تولد استاد عبدالرضا اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۱ فروردين ۹۱ ، ۱۴:۰۸ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( مجموعه تصاویری مربوط به تله فیلم خانه ای در مه با حضور پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرم شما عزیزان هستم .

موفق باشید . یا حق .
سلاممممممممم سال نو مبارک من سارام وبت عالیه من دیوونه مهردادم حتما بیا وبم مرسی




سلام ب دوستای گلمون،خوبید؟ ببخشید توروخدا بابت غیبتمون، میبخشید؟
راستی حیرانی از ۱۴ فروردین پخش از شبکه اول شروع میشه ها ساعت ۲۲ از شنبه تا چهارشنبه، ببینید حتما
۰۱ فروردين ۹۱ ، ۱۳:۲۸ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام خسته نباشید . فرا رسیدن سال جدید بر شما دوست عزیز مبارک باد .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( فرا رسیدن سال 1391 مبارک باد )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق
۲۷ اسفند ۹۰ ، ۱۳:۵۳ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( زمان پخش تله فیلم خانه ای در مه با حضور پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرم شما عزیزان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۶ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۰۲ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( پنج پرسش نوروزی مجله خانواده سبز از پندار اکبری )

به روز شد .

همچنین پرسش و پاسخ ماه بهمن و ماه اسفند نیز در وبلاگ قرار گرفت . شما دوستان

عزیز در حال حاضر می توانید سوالات خود را تا مورخ بیستم فروردین ماه سال 1391

مطرح نمایید و همچون ماه های گذشته در اواخر ماه فروردین نیز پرسش و پاسخ خود را

مشاهده نمایید .

موفق باشید . یا حق .

۱۳ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۲۲ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( مصاحبه پندار اکبری با روابط عومی صدا و سیما )

به روز شد .

منتظر حضور گرم شما عزیزان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۴۰ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( تصاویری مربوط به مجموعه تلویزیونی دختری به نام اهو با حضور پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرم شما عزیزان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۰۸ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( دختری به نام آهو یک طنز اجتماعی هدفمند است )

به روز شد .

منتظر حضور گرم شما عزیزان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۹ بهمن ۹۰ ، ۱۲:۵۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با پستی متفاوت با عنوان :

( دانلود انونس فیلم سینمایی ساعت شلوغی با حضور شاهرخ استخری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق .
۲۵ بهمن ۹۰ ، ۱۰:۴۵ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( «دختری به نام آهو» به نیمه راه تولید رسید )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق .
۲۰ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۰۳ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( مصاحبه پندار اکبری با مجله سینمای امروز در مرداد ماه 1389 )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
۱۵ بهمن ۹۰ ، ۰۶:۳۵ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

گزارش شبکه ایران از سریال نوروزی دختری به نام اهو با حضور پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق .
۰۶ بهمن ۹۰ ، ۱۱:۴۸ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( افتتاح وبلاگ رسمی جناب اقای عبدالرضا اکبری + گزارش بانی فیلم از

مجموعه تلویزیونی دختری به نام اهو )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق .
۳۰ دی ۹۰ ، ۲۰:۰۵ وبلاگ رسمی عبدالرضا اکبری
سلام.
وبلاگ رسمی عبدالرضا اکبری افتتاح شد.
وبلاگ رسمی عبدالرضا اکبری زیر نظر شخص عبدالرضا اکبری می باشد.
شما می توانید اخرین اخبار مربوط به این هنرمند ارزنده کشورمان را در این وبلاگ مشاهده کنید.
هرگونه سئوال یا پیشنهادی نسبت به این بازیگر توانمند دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.
اگر با تبادل لینک موافق هستید لطفا ما را با نام
وبلاگ رسمی عبدالرضا اکبری لینک کنید.
و بگویید شما رو با چه نامی لینک کنیم.
منتظر قدم های گرم و صمیمی شما دوستان هستیم.
موفق و پیروز باشید.
یا حق.




باسلام به شما دوست عزیز ماشما را لینک کردیم
باتشکر پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
۲۹ دی ۹۰ ، ۱۵:۴۰ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( سریال نوروزی دختری به نام اهو + چهار ویدیو مربوط به مجموعه تلویزیونی

طفلان مسلم به همراه تصاویر )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق .
۲۳ دی ۹۰ ، ۲۰:۰۹ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام خسته نباشید .

دوست عزیز در صورتی که در قسمت پست پرسش و پاسخ وبلاگ رسمی پندار اکبری

سوالی را مطرح کرده بودید هم اکنون می توانید برای مشاهده پرسش ها و پاسخ انها

از طرف شخص اقای پندار اکبری به قسمت ادامه مطلب پست ثابت وبلاگ مراجعه نمایید .

شما عزیزان نیز می توانید در صورت تمایل پرسش خود را از الان تا مورخ بیستم بهمن

ماه به صورت کامنت خصوصی مطرح کنید و همچون ماه جاری در اواخر بهمن ماه نیز

پرسش و پاسخ خود را مشاهده نمایید .

یا حق.
۱۹ دی ۹۰ ، ۱۳:۱۱ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( سریال نوروزی دختری به نام اهو با حضور ( پندار اکبری ) + دو عکس اختصاصی )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
۱۴ دی ۹۰ ، ۰۹:۱۶ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( مجموعه تصاویری مربوط به برنامه خوشا شیراز با حضور عبدالرضا اکبری و پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
۰۴ دی ۹۰ ، ۰۸:۰۹ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( دو عکس اختصاصی + زمان برگزاری نمایشگاه عکس مرضیه بدرقه به نفع کودکان سرطانی محک )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
راستی منو یادتون ک نرفته؟؟؟!!!!
منم مهشاد صاحب وب دست نوشتـﮧ ها ے مـטּ هستم
سلامــــــــــــ
ببخشید ی چند وقتی نمیومدم پیشتون


ناراحت ک نیستین از دست من؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشا... ک نیستین
هر موقع میام وبلاگتون کلی ذوق میکنم
اخه.....
بیخیال
اگه دوس داشتین ب من سر بزنید
خوشحال میشم
منتظرتونم
۲۸ آذر ۹۰ ، ۲۲:۰۹ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( مصاحبه پندار اکبری با روزنامه جام جم انلاین در گزارشی از تله‌ فیلم «خانه‌ای در مه» )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
۲۴ آذر ۹۰ ، ۱۹:۰۶ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

پرسش و پاسخ اذر ماه در قسمت ادامه مطلب پست ثابت وبلاگ قرار گرفت .

هم اکنون شما می توانید سوالات خود را تا مورخ بیستم دی ماه به صورت کامنت

خصوصی در پست ثابت ارسال نمایید و همچون ماه جاری در اواخر ماه دی

پرسش و پاسخ خود را مشاهده نمایید .

موفق باشید . یا حق.
۲۱ آذر ۹۰ ، ۲۱:۵۸ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( عکس اختصاصی از پندار اکبری + پخش مجموعه تلویزیونی پنجره

با حضور عبدالرضا اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
۱۷ آذر ۹۰ ، ۱۱:۰۶ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( دانلود سه ویدیو مربوط به مجموعه تلویزیونی طفلان مسلم

با حضور پندار اکبری + تصاویری از این مجموعه )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
سلام....ادرس وب جدیدمه,سر بزنید,خوشحال میشمواگرم مایل بودید باز تبادل ل داشته باشیم.
۰۵ آذر ۹۰ ، ۱۸:۲۵ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( شانزده عکس دیگر از مجموعه تلویزیونی فاصله ها با حضور پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
۰۱ آذر ۹۰ ، ۱۶:۵۳ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری به دلیل همزمان شدن چهاردهم اذر ماه سالروز تولد

هنرمند گرامی اقای پندار اکبری با ایام ماه محرم . امروز همزمان با اغاز ماه اذر

با پست ویژه ای جهت عرض تبریک خدمت ایشان و همه طرفدارانشان به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
۲۷ آبان ۹۰ ، ۰۶:۲۱ وبلاگ طرفداران سهیل محزون(مائده)
سلام.....
وبلاگ هواداران سهیل محزون آپ شده.....
منتظرتون میمونیم.....
بیاین و با نظرات قشنگتون وبلاگ مارو زیبا کنید......
سیلام خیلی خوچال شدم از اشنایتون.من شماهارو لینک میکنم شماها هم نو بلینکین البته اگه دوست دارین. راستی من از این به بعد اینجا پاتوقمه دیگه مجبورین منو تحمل کنین.

اوههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
چرا نا آپین
۲۳ آبان ۹۰ ، ۲۱:۴۲ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید . عید غدیر بر شما مبارک .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( سه عکس از مجموعه تلویزیونی پس از سالها با حضور پندار اکبری )

به روز شد .

همچنین پرسش و پاسخ ابان ماه نیز به همراه متن نوشته اقای پندار اکبری برای

شما طرفداران گرامی در قسمت ادامه مطلب پست ثابت وبلاگ قرار گرفت .

هم اکنون شما می توانید سوالات خود را تا مورخ بیستم اذر ماه به صورت کامنت

خصوصی در پست ثابت ارسال نمایید و همچون ماه جاری در اواخر ماه اذر

پرسش و پاسخ خود را مشاهده نمایید .

منتظر حضور گرمتان هستم. یا حق.
بالاخره بعد ازمدت ها من هم آپم.
بدو بیا.
۱۸ آبان ۹۰ ، ۲۰:۰۶ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد .

پست اول با موضوع :

عکس اختصاصی از پندار اکبری ( مربوط به سری کارهای اتلیه ای EMERTAT )

پست دوم با موضوع :

هشت عکس از مجموعه تلویزیونی فاصله ها با حضور پندار اکبری .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق
ALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII BOD CHON ASHEGHESHAM!!!!!!!!!!!\
سلام.ممنون با این وب عاللللللی تون.
فقط مهرداد
۱۲ آبان ۹۰ ، ۲۱:۱۲ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( گفت و گو با پندار اکبری در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات در غرفه هفته نامه

سروش + تصاویر )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
۱۲ آبان ۹۰ ، ۰۶:۲۸ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( شش عکس از پشت صحنه تله فیلم جان و مرجان با حضور پندار اکبری + مصاحبه )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
۳۰ مهر ۹۰ ، ۱۲:۴۱ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( هفت عکس از پشت صحنه تله فیلم جان و مرجان با حضور پندار اکبری ) به روز شد.

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
۲۷ مهر ۹۰ ، ۱۶:۳۱ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام خسته نباشید .

دوست عزیز در صورتی که در قسمت پست پرسش و پاسخ وبلاگ رسمی پندار اکبری

سوالی را مطرح کرده بودید هم اکنون می توانید برای مشاهده پرسش ها و پاسخ انها

از طرف شخص اقای پندار اکبری و همچنین مشاهده متن نوشته ایشان برای شما

طرفداران گرامی به قسمت ادامه مطلب پست ثابت وبلاگ مراجعه نمایید .

شما عزیزان نیز می توانید در صورت تمایل پرسش خود را از الان تا مورخ بیستم ابان

ماه به صورت کامنت خصوصی مطرح کنید و همچون ماه جاری در اواخر ابان ماه نیز

پرسش و پاسخ خود را مشاهده نمایید .

یا حق.
۲۳ مهر ۹۰ ، ۱۰:۳۳ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( گزارشی مربوط به تله فیلم جان و مرجان + دو عکس مربوط به این تله فیلم با حضور

پندار اکبری ) به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق .
سلام آپم...
منتظرم




سلام نفس جان، طبق معمول عالی بود
۲۲ مهر ۹۰ ، ۱۸:۴۳ ماهان(طرفداراحسان علیخانی)
سلام من لینکیدمت شما چیییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟




سلام دوست عزیز ما هم شما رو لینک کردیم
۱۶ مهر ۹۰ ، ۲۱:۲۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید . ولادت با سعادت امام رضا ( ع ) بر شما مبارک .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( 2 عکس اختصاصی + تصاویری مربوط به تله فیلم داستان های نا تمام دنیا

با حضور پندار اکبری ) به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
۱۰ مهر ۹۰ ، ۲۱:۵۰ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( اغاز تصویربرداری از تله فیلم جان و مرجان با حضور پندار اکبری + عکس اختصاصی

از پندار اکبری ) به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
سلام دوباره شبکه 2 همین الا مهرداد رو اورد همین برنامه که ازاده نامداری مجریشه من اخرشو ظبت کردم فقط اخرشو







میتونی گیرش بیاری برا دانلود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه اوردی حتما خبرم کن لطططططططططططفا
سلاممممممممممممم!

وای اپین! شما هم کلاس میذارین خبر نمیکنین بچه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی

خیلی قشنگه! مهرداد خوشگله! دیگه!نظر نمیخواد!

راستی بچه ها من برنامه خوشا شیرازو ندیدم میتونید دانلودشو بذارین؟
۰۱ مهر ۹۰ ، ۱۴:۲۱ سهیل محزون
سلام به تو دوست عزیزم...

وبلاگ طرفداران سهیل محزون آپه...

×ـــــــــــ با اخبار تغییرات در برنامه های سهیل محزون ــــــــــ×

×ـــــــــــ عکس های زیبا و جذاب از سهیل عزیز ــــــــــ×

×ــــــــــــ و دانلود دوتا از برنامه های سهیل محزون(مثل تو و شیب تند2) ــــــــــــ×

حتما حتما حتما تشریف بیارید...

ما منتظرتون هستیم...کامنت فراموش نشه...

مریم و مائده........مدیران وبلاگ طرفداران سهیل محزون
دوستان ممکنه اون قسمت از سقوط فرشته رو که نیما تو قبرستون با فاطمه حرف میزنه با قسمتی که مهرداد رو به قایق بسته بزارید از وبلاگ خوبتون هم ممنون
۰۱ مهر ۹۰ ، ۱۱:۵۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

(زمان پخش تله فیلم داستان های نا تمام دنیا با حضور پندار اکبری از شبکه سوم سیما )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
اخ اخ یادم رفت اخه مگه عشق مهرداد واسه ادم حواس میزاره عجب سوتی دادمامنتظرتونم
۳۰ شهریور ۹۰ ، ۲۱:۰۶ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( چند عکس مربوط به حضور پندار اکبری در مراسم خیریه در تابستان 1389 ) به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

یا حق.
چرا این قدر خسته است معلوم نیست باهاش چی کار کردن که این جوری شده
بهم سر بزنید خوشحال میشم
سلام با تبادل لینک موافقید ؟؟منو بااسم فرشته کوچولو بلینکید بعد بگید با چه اسمی بلینکمتون مرسی اگه میشه بیاید وبم وتوی نظرات بگید با چه اسمی بلینکمتون




سلام ما با تبادل لینک موافقیم ولی شما که آدرس وبتون رو واسه ما نذاشتین
اخی بمیرم الهی سرش از دست این همه خبر نگار درد گرفته یا داره مدل موهاشو درست میکنه ؟ اول شدم ؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">