پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
▂▃▄▅▆▇█▓مهردادصدیقیان▓█▇▆▅▄▃▂
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
احتمالا یادتون میاد پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان بلاگفا.
اون وبلاگ مسدود شد و من به همین دلیل به اینجا اومدم.
به دلیل نامعلوم.
mehrdad-sedighian.blogfa.com
мε♄я∂αⅾ﹩ℯḓḯ❡ℌḯ@η
ᙢᗴᖺᖇᖙᗩᕍᔕᙓᕍᓰᘐᖺᓰᗩﬡ
мℯℌґḓα∂﹩εⅾ☤❡ℌ☤αη▪♭ℓ◎❡▪їя
mehrdadsedighian.blog.ir
wԍμɩqɑqƨԍqᴉმμᴉɑu·pɼoმ·ᴉɩ
ɿi.ϱold.nɒiʜϱibɘƨbɒbɿʜɘm
ɹı·ɓoๅq·uɐıɥɓıpəspɐpɹɥəɯ
ri.golb.naihgidesdadrhem
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۱ - فاطمه
    سلام
سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۸ ق.ظ

عکس های مهرداد صدیقیان


عکس های مهرداد صدیقیان


عکس های مهرداد صدیقیان


عکس های مهرداد صدیقیان

عکس های مهرداد صدیقیان
عکس های مهرداد صدیقیان

عکس های مهرداد صدیقیان
عکس های مهرداد صدیقیانعکس های مهرداد صدیقیانعکس های مهرداد صدیقیان

عکس های مهرداد صدیقیان
عکس های مهرداد صدیقیان
عکس های مهرداد صدیقیان
عکس های مهرداد صدیقیانعکس های مهرداد صدیقیان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۱
مدیر

نظرات (۱۹)

شما فوق العاده اید  هرکسی بدگویی کنه با خودشه چون شما تک هستید  

 عاشششششششششقققققق تونم   

خدا نگهدار                                                      

شما فوق العاده اید  هرکسی بدگویی کنه با خودشه چون شما تک هستید  

 عاشششششششششقققققق تونم   

خدا نگهدار                                                      

خواهش میکنم خودتون رو کنترل کنید اینقدر از شمابهتر دور و ورش هست که شما ...
قصد توهین ندارم دوستان
.
.
.
.
.
خوش بحالتون
مهردا یه دونست...آقاست...ولی یه چیزی میگم تا خودتون رو خسته نکنید...مهرداد دوست دختر داره..اسمش مهساست و تاتر کار میکنه..خیلی دوستش دارم..امیدوارم همیشه موفق باشه!!
دوست دارم فراوون مهرداد جون یکی از طرفدارای سرسختتم سمیرا.بای مهرداد جونم.
کی در مورد عشق من حرف زد.هااااااااااااااااااااا
سلام خوشحال میشم به منم سربزنی وکامنت بدی.منتظرم.درضمن از طرفدارای مهردادهم هستم
سلام،عکسش خیلی نازه،فداش بشم من
اخ اخ من چقدر این مهرداد و دوس دارم میگم این زن داره
وای خدای من چه اعتماد بسقفی..
خانوم مریم خانوم
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۶:۵۵ کیمیا (طرفداران صابر ابر)
و ...
سلام.
وب بسیار جالب و مفیدی دارید و آقای صدیقیان هم که از بازیگران جوان بسیار با استعدادی هستند که در ایران مشغول به کارند.
به شما تبریک میگم به خاطر وب خوبتون.
خوشحال میشم اگه به وب ما طرفداران صابر ابر هم سری بزنید و لیاقت ما رو بسنجید.
البته چه ما رو لینک کنید چه نکنید، لینکید!
اگه موافق هستید حتما یک پیام بدید.
بدرود!
http://kimmah.persianblog.ir
خیلی با حالی !!!!!!!!!!!ولی خیلی بد سلیقه ای من از شبنم قلی خانی خوشگل ترم ............
سلام دوست خوبم من از طرفدارای مهردادم خیلی دوس دارم به وب منم بیای . ادرسمel-shakerdost.persianblog.ir
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۳ ندونی بهتره!
سلام میدونستید که خیلی ها از مهرداد متنفرند!!!!!!وهمین منو خیلی اذیت می کنه
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۲۷ نـــــــbahramـــــرگـــس
سلام دوست گلم وبلاگت عااااااالیه...من خودم یکی از طرفداران مهردادم....خوشحال میشم به وبم که برایه آقای بهرام رادان درست کردم سر بزنی.....با تبادل لینک هم موافقم....من رو با عنوان (تک ستاره ی سینمای ایران بهرام رادان)لینک کن.....http://thebestbahramradan.blogfa.com/
مرسی ازعکسای خوبت من عاشق مهردادم فقط همین........به وبم سربزن عزیزدوست تازت نفس
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۶ ایسان.باربی(ملیسا)
جیگرمی مهرداد
مهرداد من همیشه نایسه عزیزم نفسم عشقم عمرم تمام زندگیم
مهرداد خان خیلی شیرینی خاطرخواهات سر به فلک کشیدن عزیزم به مامانت بگوحتمایه اسپند واست دود کنه.ازطرف منم خودتو ببوس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">