پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
▂▃▄▅▆▇█▓مهردادصدیقیان▓█▇▆▅▄▃▂
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
احتمالا یادتون میاد پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان بلاگفا.
اون وبلاگ مسدود شد و من به همین دلیل به اینجا اومدم.
به دلیل نامعلوم.
mehrdad-sedighian.blogfa.com
мε♄я∂αⅾ﹩ℯḓḯ❡ℌḯ@η
ᙢᗴᖺᖇᖙᗩᕍᔕᙓᕍᓰᘐᖺᓰᗩﬡ
мℯℌґḓα∂﹩εⅾ☤❡ℌ☤αη▪♭ℓ◎❡▪їя
mehrdadsedighian.blog.ir
wԍμɩqɑqƨԍqᴉმμᴉɑu·pɼoმ·ᴉɩ
ɿi.ϱold.nɒiʜϱibɘƨbɒbɿʜɘm
ɹı·ɓoๅq·uɐıɥɓıpəspɐpɹɥəɯ
ri.golb.naihgidesdadrhem
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۱ - فاطمه
    سلام
جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۲۴ ب.ظ

مهرداد صدیقیان به مجموعه مقدم پیوست

این در حالی است که خبر روز گذشته «بانی فیلم» به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه ناجی هنر منتشر شده بود. این روابط‌عمومی همچنین دیروز در خبر دیگری به نقل از مدیر عامل این موسسه دکتر منتظرالمهدی اظهار داشت: مراحل پیش تولید سریال دیوار در حال انجام است و عوامل هم اکنون در حال طی کردن آخرین مراحل تست گریم و لباس بازیگران هستند. وی اظهار داشت تا‌کنون حضور آتیلا پسیانی، فریبا کوثری و مهرداد صدیقیان در این سریال قطعی شده است و مراحل تصویربرداری این سریال رسما از روز بیست و پنجم تیرما ه شروع خواهد شد. این سریال روایت‌گر داستان مجرمی است که پس از طی کردن دوره محکومیتش در صدد انتقام بر می آید . در این سریال تقابل پدر و پسر تم اصلی است‌. دیوار با سرمایه گذاری موسسه ناجی هنر و به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم تولید و در مهرماه سال جاری و هم‌زمان با هفته ناجا از شبکه اول سیما پخش می‌شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۰
مدیر

نظرات (۲۱)

۰۶ آبان ۹۱ ، ۰۶:۵۹ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( پوستری از پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۵ مهر ۹۱ ، ۱۱:۱۳ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( آغاز تصویربرداری فیلم تلویزیونی «بیگانه با خود» )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۴ مهر ۹۱ ، ۱۱:۱۱ زهرا جون(sکمپ هواداران سحرقریشیz)
با سلام و خسته نباشید خدمت شما ساحل جان و اقا سهیل.


وبتون بسیار عالیست.
اگر با تبادل لینک موافق هستین اطلاع بدین تا بلینکمتون.

ممنونم
۲۳ مهر ۹۱ ، ۰۷:۴۰ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( عکس اختصاصی از پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
سلام مدیر وبلاگ سلطان صدا فقط علی اصحابی هستم اگه میشه منو با اسم سلطان صدا فقط علی اصحابی بلینک بعد بیا تووبم بگو من تورو با چه اسمی بلینکم ممنون.
الان این سریال داره پخش میشه ومن صمیمانه از همه ی دست اندر کاران این سریال تشکر وقدر دانی میکنم وبه همه شون خسته نباشید میگم. عشقم به این سریال باحضور آقای صدیقیان بیشتر شده بازیشون مثل همیشه خوب وعالی ودلنشینه.آرزوی توفیق روز افزون براشون دارم واز خدا براشون طول عمر باعزت خواستارم
سلام عزیزم
وبت خیلی قشنگه!!
تبریک میگم بهت سلیقت خیلی خوبه از همه لحاظ بیسته بیسته!!!!!!!!
من هر شب دیوار رو میبینم چه قد باحال و قشنگ بازی میکنه!!! ولی دیشب خیلی گریه کردم و ناراحت شدم براش که چاقو خورد بیمیرم براش!!!!!!!!!
بایییییییییییییییییییییییییی عزیزم!!!!
۱۳ مهر ۹۱ ، ۰۸:۰۱ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( سخنی از طرف جناب اقای پندار اکبری در ارتباط با فیلم شمال شهر جنوب شهر )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۰ مهر ۹۱ ، ۱۷:۱۱ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با عنوان :

( فیلم سینمایی پس کوچه های شمرون به خوانندگی علی خیری منتشر شد )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۸ مهر ۹۱ ، ۱۷:۲۲ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( عکس اختصاصی از پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۳۱ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۱۲ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( تک عکسی اختصاصی از پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
سلام منم خیلی بازی مهرداد صدیقیان رو دوس دارم!!خیلی با جذبه اس!!
۲۷ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۲۰ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با عنوان :

( تک عکسی اختصاصی از علی خیری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۴ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۰۶ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با یک پوستر و قالبی متفاوت در خدمت

شما خوبان می باشد .

منتطر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
سلام
منم از طرفدارهای مهرداد صدیقیان هستم
قبلا هم اومده بودم وبلاگتون اما شما اون موقع آپ نمیکردین به خاطر همین نظر ندادم ولی الان که دیدم دوباره شروع کردین خیلی خوشحال شدم لطفا بازم ادامه بدین وبلاگتون عالیه اما اگه قالبتون هم اختصاصی بود دیگه عالیتر میشد
موفق باشید
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۰۳ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( عکس اختصاصی از پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
سلام وبتون عالیه و به نظر من که شما بهترینید. راستی شنیدم که اقای مهدی رحمانی کارگردان فیلم سینمایی پنهان گفتن این فیلم پاییز اکران میشه.
۱۱ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۱۲ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با عنوان :

( دو عکس اختصاصی از علی خیری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۱ شهریور ۹۱ ، ۰۷:۴۴ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

از حضور شما در وبلاگ رسمی علی خیری سپاسگزارم .

شما نیز با عنوانی که فرمودین لینک شدید .

موفق باشید . یا حق .
۱۰ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۰۸ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( تک عکسی اختصاصی از پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
ممنون از پست قابل توجه وزیبات
=============
کبری عقب مونده ذهنی هستش ... با توجه به چهره ای که از عقب مونده ها همیشه می بینیم زیبایی غریبی صورتش داشت والبته معصومیت خاصی ......دو سه سال پیش کبری مورد تجاوز قرار میگیره ...اونم معلوم نمیشه فرد تجاوز گر کی بوده ولی بعد ازاون قضیه کبری بشدت منزوی و پرخاشگر شده بود ......

کبری جیغ میکشید وماجرا رو تعریف میکرد اشک میریخت و واز خراب شدنش میگفت ....نمیدونم چقدر طول کشید وچی گفتیم تا اروم شد ....ولی چیزی که بود کبری گفت از دردش ..ازاینکه بهش میگن دیونه ..ازاینکه بهش میگن خراب ..ازاینکه میفهمید خراب شدن بده ....اون معلول نبود یه زن بود که درد میکشید ..یه جسم بود که بزرگ نشده ؛ کوچیکش کرده بودن .........

وقتی که فرشته هایی رو فا.حشه می کنند
================
منونم میشم نظرتون رو جدا ازهمه اینها ازنویسندگی و قلمم هم اگه دوست داشتین بگید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">