پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
▂▃▄▅▆▇█▓مهردادصدیقیان▓█▇▆▅▄▃▂
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
احتمالا یادتون میاد پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان بلاگفا.
اون وبلاگ مسدود شد و من به همین دلیل به اینجا اومدم.
به دلیل نامعلوم.
mehrdad-sedighian.blogfa.com
мε♄я∂αⅾ﹩ℯḓḯ❡ℌḯ@η
ᙢᗴᖺᖇᖙᗩᕍᔕᙓᕍᓰᘐᖺᓰᗩﬡ
мℯℌґḓα∂﹩εⅾ☤❡ℌ☤αη▪♭ℓ◎❡▪їя
mehrdadsedighian.blog.ir
wԍμɩqɑqƨԍqᴉმμᴉɑu·pɼoმ·ᴉɩ
ɿi.ϱold.nɒiʜϱibɘƨbɒbɿʜɘm
ɹı·ɓoๅq·uɐıɥɓıpəspɐpɹɥəɯ
ri.golb.naihgidesdadrhem
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۱ - فاطمه
    سلام

نیما قرار است بپرد نه بدل
خیلی‌ها از من می‌پرسند که آیا واقعا خودت پریدی؟ آن سکانس برای من سخت نبود. به من گفتند برایت بدل می‌گذاریم. من گفتم اگر این کار را بکنید از دستتان ناراحت می‌شوم. چون نیما قرار است بپرد نه بدل. گفتند ممکن است برایت مشکلی پیش بیاید. من تاکید کردم که باید حتما خودم این کار را انجام بدهم. دوست داشتم به عنوان بازیگر این کار را تجربه کنم. دل و جرات این که از 45 متر ارتفاع پایین بپرم برایم مهم بود. یک دوربین روی دستم بسته بودند که باید در سقوطم دوربین را روی صورتم نگه می‌داشتم. این کار تمرکز بالایی می‌خواست. به نظرم تا الان بهترین سکانس بازی‌ام در این سریال سکانس بام تهران است.

بریم با کامیون از روش رد شیم!
باران کوثری بهترین همبازی من بود. اینجا هم همبازی‌های خوبی دارم. البته من درد همبازی بد را هم چند بار کشیده‌ام. نمی‌خواهم اسم فیلمش را بیاورم. واقعا تاثیر منفی دارد. بازیگر حرفه‌ای کسی است که بازیگر مقابل خودش را تکمیل کند. 2 بازیگر باید به هم کمک کنند. الان بازیگران جوان یک اصطلاحی دارند که می‌گویند:‌ بریم با کامیون از روش رد شیم! به نظر من آنها در اوج بلاهت این حرف را می‌زنند. چون ما یک مجموعه‌ایم و همه با هم باعث می‌شویم یک کار خوب بشود یا نه. در این سریال به خاطره اسدی به خاطر بازی خوبش کمک می‌کنم. بازی او خیلی به من کمک می‌کند. آقای مسعود رایگان هم همین طور.

بینن ده باید شک کند که فلانی شیطان هست یا نه
نشانه‌های شیطانی نیما بیشتر از بقیه است. صدای متن دارد قصه ما را تعریف می‌کند. بازی ما و صدای متن مکمل یکدیگر است. ما باید کاری کنیم که بیننده به هر کداممان به یک اندازه فکر کند. بیننده باید شک کند که فلانی شیطان هست یا نه.

شاید این سریال فضای ماورایی پیدا کند
اگر در این سریال آتش را دیده‌ایم، شعله‌های آتش دلایل فیزیکی داشته. کتری شعله‌ور شده. شاید شعله گاز خراب است که این اتفاق می‌افتد. برق خانه می‌رود. شاید به این خاطر که سیم‌کشی خانه مشکل دارد. غذای مهمان‌ها می‌سوزد. چون سارا بی‌احتیاطی کرده است. اینها اتفاقات ماورایی نیستند. به دلیل این که سریال ما در ماه رمضان پخش می‌شود و معمولا مردم عادت دارند سریال‌های ماورایی ببینند این ذهنیت پیش می‌آید. البته گفته‌های راوی هم بی‌تاثیر نیست. شاید این سریال فضای ماورایی پیدا کند، ولی تا به حال این اتفاق نیفتاده است. سینما به این دلیل جذاب است که ما می‌توانیم چیزهای غیرعادی را در آن بسازیم. در خارج کشور آواتار را می‌سازند که خیلی پرفروش می‌شود. ما هم قصه‌ای را داریم تعریف می‌کنیم با دنیایی که آقای بهرامیان ساخته است. جذابیت سریال به قصه برمی‌گردد و ربطی به ماورایی بودن یا نبودن ندارد. از این به بعد اگر سریال جذاب ماورایی یا غیرماورایی و واقعی به من پیشنهاد شود آن را بازی می‌کنم.


نیما چند فصل روحی مختلف دارد
در سینما و تلویزیون ایران خیلی نمی‌شود برنامه‌ریزی کرد. همیشه اتفاقاتی می‌افتد که یک چیزهایی را به هم می‌ریزد. نقش نیما از خود من دور است. من آدمی نیستم که بروم کسی را فریب بدهم. بازی‌کردن هر نقش سختی‌های خودش را دارد. من تکرار می‌کنم که نتیجه برایم از همه چیز مهم‌تر است. در این سریال نیما چند فصل روحی مختلف دارد. یعنی در بازی‌اش چند نقطه‌عطف را رد می‌کند. با توجه به این که ما رج می‌زدیم من باید حس صحنه را حفظ می‌کردم. یعنی رعایت می‌کردم که الان قرار است کدام دوران شخصیتی نیما را بازی کنم. در طول روز مدت زمان کارمان بالاست. به همین خاطر خسته می‌شویم و نظم زندگی‌مان به هم می‌خورد. الان سه چهار روز است که من از شدت بی‌خوابی مریض شده‌ام.

ترجیح می‌دهم از باندبازی‌ها فاصله بگیرم
در حال حاضر برای سینمای ما شرایط خاصی وجود دارد. یک‌سری از کارگردان‌ها دارند با یک‌سری بازیگرهای خاص کار می‌کنند. کاملا باند و گروه تشکیل داده‌اند. من ترجیح می‌دهم از این باندبازی‌ها فاصله بگیرم و بر اساس توانایی‌هایم بازی کنم، نه بر اساس رفاقت‌ها. مساله دیگر این است که مگر چند تا فیلم خوب در سینمای ما ساخته می‌شود؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۸
مدیر

نظرات (۲۳)

۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۴۲ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با سه پست به روز شد :

پست اول با عنوان / دو مقاله مرتبط با قطعه موسیقی La Donna E Mobile در مجله

همشهری جوان و دانستنیها

پست دوم با عنوان / دانلود اهنگ La Donna E Mobile با صدای علی خیری

پست سوم با عنوان / توضیحات رادیو فردا درباره اهنگ La Donna E Mobile

با صدای علی خیری + مصاحبه کوشان حداد

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۳۱ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با سه پست به روز شد :

پست اول با عنوان / دو مقاله مرتبط با قطعه موسیقی La Donna E Mobile

در مجله همشهری جوان و دانستنیها

پست دوم با عنوان / دانلود اهنگ La Donna E Mobile با صدای علی خیری

پست سوم با عنوان / توضیحات رادیو فردا درباره اهنگ La Donna E Mobile

با صدای علی خیری + مصاحبه کوشان حداد

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۲۲ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با عنوان :

( قطعه ایتالیایی La Donna E Mobile با صدای علی خیری منتشر شد )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۵۵ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با سه پست به روز شد :

پست اول با عنوان / فیلم ویدیویی برگشت ناپذیر وارد شبکه نمایش خانگی شد

پست دوم با عنوان / عکسی از حضور علی خیری در مراسم افتتاحیه فیلم برگشت ناپذیر

پست سوم با عنوان / موزیک La Donna E Mobile با صدای علی خیری به زودی

منتشر خواهد شد

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
مهرداد صدیقیان خیلی خوب بازی میکنهبراش ارزوی موفقیت میکنم
۱۲ دی ۹۱ ، ۲۰:۴۳ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با سه پست به رور شد :

پست اول با عنوان / پوستر

پست دوم با عنوان / پخش تله فیلم «داستان‌های نا تمام دنیا» با حضور پندار اکبری

از شبکه دوم سیما

پست سوم با عنوان / دانلود ویدیویی از مراسم اکران فیلم برگشت ناپذیر با حضور

پندار اکبری

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۰ دی ۹۱ ، ۱۵:۴۰ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با عنوان :

( دانلود ویدیویی از مراسم اکران فیلم برگشت ناپذیر با حضور علی خیری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۶ دی ۹۱ ، ۱۸:۲۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( دو عکس اختصاصی از حضور پندار اکبری در افتتاحیه فیلم برگشت ناپذیر )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۱ دی ۹۱ ، ۰۹:۰۵ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با عنوان :

( تک عکسی از علی خیری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۸ آذر ۹۱ ، ۰۹:۵۴ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با عنوان :

( تصویری از علی خیری و شاهرخ استخری در مجله ایده ال )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۴ آذر ۹۱ ، ۱۴:۲۸ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( تصاویری از حضور پندار اکبری در افتتاحیه فیلم ویدیویی برگشت ناپذیر )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۱ آذر ۹۱ ، ۱۰:۲۵ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با عنوان :

( تصاویری از حضور علی خیری در افتتاحیه فیلم ویدیویی برگشت ناپذیر )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
سلام عزیزم وب زیابیی داری.من از طرفداران مهرداد صدیقیان هستم .
حتما به وبلاگ من سر بزن وبا نظر زیبا وبی نظیرت منو راهنمایی وخوشحال کن .
اگر مایل با تبادل لینک هستی منو با نام وبلاگم لینک کن وبگو با چه نامی لینکت کنم.
به امید دیدار
۱۴ آذر ۹۱ ، ۰۷:۲۰ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری به مناسبت چهاردهم آذر ماه سالروز تولد هنرمند گرامی

جناب اقای پندار اکبری با پستی ویژه به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
بازیش توووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووپه
۰۷ آذر ۹۱ ، ۱۱:۲۶ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( عکس اختصاصی از پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۰۱ آذر ۹۱ ، ۱۸:۲۵ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( عکس اختصاصی از پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۲۳ آبان ۹۱ ، ۲۰:۴۵ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان / عکس اختصاصی از پندار اکبری

پست دوم با عنوان / پایان تصویربرداری تله فیلم بیگانه با خود

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۶ آبان ۹۱ ، ۱۶:۴۲ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با پستی ویژه به مناسبت هفدهم آبان ماه سالروز تولد

جناب اقای علی خیری به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۳ آبان ۹۱ ، ۱۰:۲۲ آزاده ( وبلاگ رسمی علی خیری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری با عنوان :

( تک عکسی اختصاصی از علی خیری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
۱۳ آبان ۹۱ ، ۰۸:۴۱ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان / عکسی اختصاصی

پست دوم با عنوان / فیلم تلویزیونی ( بیگانه با خود ) به کارگردانی جمشید بیات ترک به نیمه راه رسید

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .
سلام.
وبلاگ بسیار زیبایی دارید.
مهرداد خیلی قشنگ بازی میکنه.
خوشحال میشم به من هم سری بزنید.
من لینکتون کردم.
۱۱ آبان ۹۱ ، ۰۸:۱۸ حسین(هوادارعلیرضاروزگار)
سلام دوست عزیزم وب بسیار زیبایی داری
من هوادار علیرضاروزگار هستم اگه منو به اسم هواداران علیرضاروزگار بلینک بعد بیا تووبم بگو من تورو با چه اسمی بلینکم ممنون عزیزم حتما بیا که منتظرتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">