پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
▂▃▄▅▆▇█▓مهردادصدیقیان▓█▇▆▅▄▃▂
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
احتمالا یادتون میاد پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان بلاگفا.
اون وبلاگ مسدود شد و من به همین دلیل به اینجا اومدم.
به دلیل نامعلوم.
mehrdad-sedighian.blogfa.com
мε♄я∂αⅾ﹩ℯḓḯ❡ℌḯ@η
ᙢᗴᖺᖇᖙᗩᕍᔕᙓᕍᓰᘐᖺᓰᗩﬡ
мℯℌґḓα∂﹩εⅾ☤❡ℌ☤αη▪♭ℓ◎❡▪їя
mehrdadsedighian.blog.ir
wԍμɩqɑqƨԍqᴉმμᴉɑu·pɼoმ·ᴉɩ
ɿi.ϱold.nɒiʜϱibɘƨbɒbɿʜɘm
ɹı·ɓoๅq·uɐıɥɓıpəspɐpɹɥəɯ
ri.golb.naihgidesdadrhem
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۱ - فاطمه
    سلام

داستان رجعت انسان ها


حیرانی به شبکه یک رسید

حیرانی

 «حیرانی» نام سریالی است که امید بنکدار و کیوان علیمحمدی، کارگردانان جوان سینمای ایران

آن را به تازگی جلوی دوربین برده‌اند.این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در 26قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی رضا جودی آماده می‌شود.

حیرانی داستان رجعت آدم‌هاست. پولاد مرزبان پس از سال‌ها غربت‌نشینی برای همراهی مادربزرگ بیمارش مهربانو به ایران بازمی‌گردد غافل از آن که ناگفته‌های مهربانو و آشنایی با خانواده فرجام او را به ورطه حیرانی می‌کشاند. در این سریال بازیگران نام‌آشنایی عهده‌دار ایفای نقش‌های مختلف شده‌اند. ستاره اسکندری ایفاگر نقش عاطفه است و آتنه فقیه‌نصیری هم در نقش سودابه ظاهر شده است. حمیدرضا پگاه هم در نقش پولاد دیده خواهد شد.

همچنین بابک حمیدیان (ایرج)، مهرداد صدیقیان (محمد)، فرخ نعمتی (میرقلی)، مریم بوبانی، آزاده صمدی، فریبا جدی‌کار، فریده صابری، احمد ساعتچیان، رویا جاویدنیا، گلاره عباسی، فرزین محدث، الهام کردا و رویا میرعلمی بازیگرانی هستند که در این پروژه هنرنمایی خواهند کرد.

نویسندگی فیلمنامه این سریال به عهده رویا اسدی و مهشید تهرانی بوده و بنابر پیش‌بینی‌ها کار تصویربرداری 6 ـ 5 ماه به طول خواهد انجامید.

در ساخت این سریال مرتضی پورصمدی (مدیر تصویربرداری)، سودابه خسروی (طراح چهره‌پردازی)، آیدین ظریف (طراح صحنه)، شیده محمودزاده (طراح لباس)، مهدی صالح‌کرمانی (صدابردار) و امیر عابدی (عکاس) همکاری می‌کنند. امید بنکدار و کیوان علیمحمدی فیلم‌هایی چون شبانه و شبانه‌روز را در پرونده هنری خود دارند.




«حیرانی» نام سریالی به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی است که این روزها مراحل صداگذاری خود را طی می‌کند.تاکنون موسیقی و صداگذاری 6 قسمت از این سریال توسط کیوان جهانشاهی انجام شده است. «حیرانی» مضمونی اجتماعی دارد و در آن سعی شده یک داستان امروزی روایت شود.


«حیرانی» نام سریالی به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی است که این روزها مراحل صداگذاری خود را طی می‌کند.تاکنون موسیقی و صداگذاری 6 قسمت از این سریال توسط کیوان جهانشاهی انجام شده است. «حیرانی» مضمونی اجتماعی دارد و در آن سعی شده یک داستان امروزی روایت شود.داستان این سریال درباره جوانی به نام پولاد مرزبان است که برای همراهی مادربزرگ بیمارش مهربانو پس از سال‌ها به ایران برمی‌گردد. دیدن دوباره آشنایان قدیمی و مواجهه با جامعه‌ای که سال‌ها از آن دور بوده است او را با ماجراهای مختلفی روبه‌رو می‌کند.

در این سریال که جمعی از نام‌آشناترین بازیگران سینما و تلویزیون در نقش‌های مختلف ظاهر شده‌اند ستاره اسکندری (عاطفه)، مریم بوبانی (مهربانو)، شهین تسلیمی (پروین)، بابک حمیدیان (ایرج)، احمد ساعتچیان (کلانی)، مهرداد صدیقیان (محمد) و فرخ نعمتی (نعمتی) هنرنمایی می‌کنند. همچنین حمیدرضا پگاه در دو نقش پولاد و بهرام که در واقع پدر و پسر هستند، دیده خواهد شد.

آتنه فقیه‌نصیری هم در دو نقش سودابه و نرگس که مادر و دختر هستند، ظاهر خواهد شد. اسماعیل محرابی، پرویز پورحسینی و فریبا جدیکار بازیگران دیگر این سریال هستند.

یک ملودرام خانوادگی

فیلمنامه این سریال را مهشید تهرانی و رویا اسدی نوشته‌اند. تهرانی در گفت‌وگو با جام‌جم با اشاره به این‌که در این اثر تلاش شده نگاه نویی به موضوع شود، می‌گوید: «تماشاگر ایرانی ملودرام را دوست دارد به خصوص یک ملودرام خانوادگی را. به هر حال تاثیر حرف‌هایی که در این ساختار به مخاطب منتقل می‌شود، خیلی زیاد است. به همین دلیل هم ما این داستان را برای روایت انتخاب کردیم.»

سریال درباره جوانی به نام پولاد مرزبان است که برای همراهی مادربزرگ بیمارش مهربانو پس از سال‌ها به ایران برمی‌گردد. دیدن دوباره آشنایان قدیمی و مواجهه با جامعه‌ای که سال‌ها از آن دور بوده است او را با ماجراهای مختلفی روبه‌رو می‌کند.

وی افزود: واقعیت این است که خیلی از جوان‌های داخل کشور تمایل دارند زندگی خارج از کشور را تجربه کنند؛ اما در عین حال خیلی از هموطنانی که دور از کشور زندگی می‌کنند، میل به بازگشت دارند، این بازگشت نقطه شروع سریال ما ‌شد که طبیعتا وجه سمبلیک آن درباره انسانی است که در جستجوی هویت گمشده خویش است.

تهرانی درباره ویژگی‌های سریال حیرانی می‌گوید: اولین چیزی که می‌خواهم بگویم این است که این اثر در درجه اول ادای دین به زحمات سازمان بهزیستی بود که شاید آنچنان کارشان در سطح جامعه دیده نشود. ما برای این‌که فعالیت‌های سازمان بهزیستی را به نحوی نشان دهیم، سوژه اصلی اثر را خانواده‌ای قرار دادیم که سال‌ها پیش از هم پاشیده و بعضی از این بچه‌ها تحت سرپرستی سازمان بهزیستی بزرگ شده‌اند و هرکدام البته سرنوشتی پیدا کرده‌اند. خواستیم بگوییم با وجود آن که تربیت خانوادگی خیلی مهم است؛ اما درواقع همه چیز به انتخاب شخص بستگی دارد.

خاطرات‌کودکی در حیرانی جان می‌گیرند

زن‌ها شخصیت‌های اصلی هستند

وی درباره شخصیت‌های این اثر هم گفت: شخصیت اصلی سریال ما، یک مرد است که از خارج به ایران برمی‌گردد؛ اما در حقیقت همه شخصیت‌های کلیدی این سریال زن هستند، به خاطر این‌که باور داریم نقش زن‌ها در جامعه و در خانواده برای حل مشکلات، حیاتی و مهم است.

حیرانی، در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما و به تهیه‌کنندگی رضا جودی ساخته می‌شود. از جودی در سال‌های گذشته آثار پرمخاطب و مطرحی چون صاحبدلان، اغما و دوران سرکشی را از تلویزیون دیده‌ایم.در حال حاضر از امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی فیلم «شبانه‌روز» با حضور جمعی از بازیگران مطرح روی پرده سینماهاست.

در ساخت این سریال، مرتضی پورصمدی (مدیر تصویربرداری)‌،‌ آیدین ظریف (طراح صحنه)‌، شیده محمودزاده (طراح لباس)، مهدی صالح‌کرمانی (صدابردار)‌، بهرام جلالی (مدیر تولید)‌ و سیاوش پورخلیلی (تدوین)‌ همکاری می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۲۰
مدیر

نظرات (۱۴)

۱۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۷:۱۷ .....................؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بدترین فیلمی بود که دیدم
سلام وب توپپپپپپپپپی داری به منم یه سر بزنی خوشحال میشم
سلام دوستای گلم
وبتون خیلی خوبه
به منم سربزنید
باااااااااااای..........................................
سلام !
وب قشنگی دارین! با تبادل لینک موافقین؟




سلام، مرسی
البته که موافقیم لینکت کردیم.
۲۳ شهریور ۹۰ ، ۱۲:۲۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( چند عکس مربوط به تله فیلم فریاد سکوت با حضور پندار اکبری ) به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

یا حق.
سلام من عضو جدیدم عکسا عالیه ممنون




سلام یاسمن جون؛ خوش اومدی.
سلام..خوبییییییین؟؟وبتو خیلی باحاله هم عکساش هم مطالبش...میکسی
راستی این سریال کی قراره پخش بشه...




سلام؛ مچکر ما خوبیم تو چی؟ خوبی؟ خوشی؟ مرسی که اومدی پیشمون؛ راستی ما خودمون هم در جریان نیستیم کی قراره پخش شه ولی وقتی خبر دار شدیم بهتون میگیم.
۲۲ شهریور ۹۰ ، ۱۰:۱۲ سهیل محزون بهترین مجری
سلام
چه وبلاگ قشنگی!!!
شما باید خواهرو برادر باشید...........نه؟؟
به ما سر بزنید




سلام، مرسی خانوم
پ ن پ دوستیم ، خوب معلومه خواهر و برادریم
ممنون بابت خبر جدید. منتظر این سریال می مونم تا پخش شود.
بهم سر بزنید خوشحال میشم.




قابلی نداره نفس جون؛ مطمئن باش ما همیشه میایم پیشت.
۲۲ شهریور ۹۰ ، ۰۷:۰۱ شیوا(علی ضیا بهترین مجری)
ســـــــــــلام.لینکتون کردیم.لطفا شما هم ما رو با عنوان وبلاگمون لینک کنید




سلام؛ شما هم لینک شدید
سلا کی ها پخش میشه ؟ چه ساعتی ؟




سلام؛ والا ما هم در جریان نیستیم ولی قول میدیم وقتی مطلع شدیم به شما هم بگیم
_________♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥
__________________♥♥♥♥♥♥
___________________♥♥♥♥
___________________♥♥
__________________♥♥
_________________♥
_______________♥
____________♥♥
__________♥♥♥
_________♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥
__________♥♥♥♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥♥♥♥
_____________♥♥♥♥♥♥
_____________♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥
_________♥♥♥♥

آپم بدو بیاااااااا
سلام اگه میشه برنامه ی زنده رود در جمعه 18 شهریور 90 که با حضور آقای صدیقیان بوده و از شبکه ی استانی اصفهان پخش شده رو برای دانلود بزارید
ممنووووووونم
سلام سلام
ایول به شما ها کلی شاد شدم وقتی که این خبر رو شنیدم
دم شما گرم !!!!!!!
حالا کی پخش میشه؟؟؟؟




سلام؛ ما خودمون هم در جریان نیستیم ولی وقتی خبردار شدیم بهتون میگیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">