پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
▂▃▄▅▆▇█▓مهردادصدیقیان▓█▇▆▅▄▃▂
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
احتمالا یادتون میاد پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان بلاگفا.
اون وبلاگ مسدود شد و من به همین دلیل به اینجا اومدم.
به دلیل نامعلوم.
mehrdad-sedighian.blogfa.com
мε♄я∂αⅾ﹩ℯḓḯ❡ℌḯ@η
ᙢᗴᖺᖇᖙᗩᕍᔕᙓᕍᓰᘐᖺᓰᗩﬡ
мℯℌґḓα∂﹩εⅾ☤❡ℌ☤αη▪♭ℓ◎❡▪їя
mehrdadsedighian.blog.ir
wԍμɩqɑqƨԍqᴉმμᴉɑu·pɼoმ·ᴉɩ
ɿi.ϱold.nɒiʜϱibɘƨbɒbɿʜɘm
ɹı·ɓoๅq·uɐıɥɓıpəspɐpɹɥəɯ
ri.golb.naihgidesdadrhem
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۱ - فاطمه
    سلام
پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۰، ۰۷:۵۳ ق.ظ

عکس

 جدید ترین عکسهای جناب صدیقیان

مهرداد صدیقیان بازیگر سقوط یک فرشته


مهرداد صدیقیان بازیگر نقش نیما در سقوط یک فرشته


منبع : آریا پیکس – مرجع عکس هنرمندان -Www.AriaPix.Net & Org

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۰۳
مدیر

نظرات (۲۱)

خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوش تیپه...............
عکس هات محشر عزیزم مررررررررررسییییییییییییییییییی
البته خود عقشم خیلی خووووووووووووووووووووووووووووشگله ها
kheili maskhare bod
خیلی نازه.........فقط اون دماغش یه خورده اشغال داره.........عاشقشماینم واسه شمادوتا
۱۳ مهر ۹۱ ، ۱۳:۰۸ سعیده و فاطمه
بابا عکساتون خیییییییییییییییییییییییییییییلی توپه
نمیگین بچه های مردم سکته میکنن؟؟؟؟؟؟
ما ک خودمون رو به قبله شدیم
ممنون ولی اگه میشه عکسا جدید تر بذارراستی از سهیل چه خبر ساحل جون؟




باسلام به شما دوست عزیز من سهیل هستم
باتشکر از بازدیدتون:پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
وبتون قشنگ بود به منم سر بزنید خوش حال میشم دوست دارتون زینب.یادتون نره ها....
agha vaghan khoshtipi
عاشقتم مهرداد
سلام بچه ها!
عیدتون مبارک!
وبتون عالیه !ادامه بدید!
پیامم مشکل داشت فکر کنم دوبار سند شد!
اگه دوست داشتید بیاید وبم یه کارایی کردم ....حتما ببینید و نظر بدید!
منتظرم!




سلام ، ما اومدیم
سلام بچه ها!
عیدتون مبارک
کارتون حرف نداره وبتون عالیه......
همگی پاشید بیاید وبم یه آپ باحال کردم .......
بدویید......یه وقت از بقیه عقب نمونید...
منتظرم
سلام بچه ها....
عیدتون مبارک!!!!!اپم,سر بزنید خوشحال میشم.





سلام دوست عزیز. عید شما هم مبارک حتما بهت سر می زنیم.
۰۸ شهریور ۹۰ ، ۱۹:۴۷ آزاده ( وبلاگ رسمی پندار اکبری )
سلام دوست عزیز خسته نباشید . فرا رسیدن عید سعید فطر را خدمت شما تبریک عرض میکنم .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با موضوع :

( دو عکس اختصاصی از پندار اکبری ) به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم . یا حق.
چرا نظرات خان عمو رو به تفسیر به رای میکنین؟
من کجا گفتم قلا زشت بود، گفتم چقدر قشنگ شده




ببخشید عمو جون ما منظوری نداشتیم .
واقعا عکسای قشنگی بودن بچه ها.مرسی.خیلی ممنون.
با اینکه دیر آپ کردین اما خیلی خوب و حسابی بود.ممنون ممنون ممنون.
موفق باشین...




بله دیگه درسته دیر آپ میکنیم ولی در عوض سعی خودمونو میکنیم که تک آپ کنیم و شما دوستان خوشتون بیاد.
سلام.شما هم لینک شدید.
سلام به همگی، خوبید؟ به به! چه وب قشنگی شده
عکسهای مهرداد هم خیلی قشنگه
بازم پیش خان عمو بیاین






سلام خان عمو جون، مرسی ما خوبیم شما چطورین خوبین؟ دست شما درد نکنه یعنی قبلا وبمون زشت بوده؟ به هر حال مرسی که بهمون سر زدین.
سلام عکسا خیلی خوب وجدیده!
ممنونم!
اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم!




سلام؛ ما شما رو لینک کردیم دوست عزیز
mer30 khali to0p bodan

be manam sar bezanin khoshal misham
وای وای وای چقد خوشگل موشگله، عزیزمه، عشقمه، قربوننننننننننشششششششش برم، خیلی دوسش دارم، مرسی گلکم ساحل جونم که عکسا شو واسمون میذاری




ساحل: خواهش میکنم قابلتو نداره عزیزم
سلام به به چه عکسای خوشگلی، مرسییییییییییییی اولین باره که میبینم.




ساحل: قابلتو نداره شکوفه جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">