پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
▂▃▄▅▆▇█▓مهردادصدیقیان▓█▇▆▅▄▃▂
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
احتمالا یادتون میاد پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان بلاگفا.
اون وبلاگ مسدود شد و من به همین دلیل به اینجا اومدم.
به دلیل نامعلوم.
mehrdad-sedighian.blogfa.com
мε♄я∂αⅾ﹩ℯḓḯ❡ℌḯ@η
ᙢᗴᖺᖇᖙᗩᕍᔕᙓᕍᓰᘐᖺᓰᗩﬡ
мℯℌґḓα∂﹩εⅾ☤❡ℌ☤αη▪♭ℓ◎❡▪їя
mehrdadsedighian.blog.ir
wԍμɩqɑqƨԍqᴉმμᴉɑu·pɼoმ·ᴉɩ
ɿi.ϱold.nɒiʜϱibɘƨbɒbɿʜɘm
ɹı·ɓoๅq·uɐıɥɓıpəspɐpɹɥəɯ
ri.golb.naihgidesdadrhem
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۱ - فاطمه
    سلام
يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۰۵ ب.ظ

با مهرداد صدیقیان آشنا شویم ...

مهرداد صدیقیان به خاطر بازی در «اتوبوس شب» کیومرث پوراحمد دیده شد. اما حتی خود پوراحمد هم موقع انتخابش برای این فیلم نمی دانست او یک تجربه سینمایی دیگر را هم از سر گذرانده است. او این روزها بعد از تجربه چند فیلم سینمایی، دوباره در یکی از اپیزودهای سریال جدید پوراحمد بازی می کند تا اولین تجربه تلویزیونی اش به واسطه این کارگردان رقم بخورد. در بعدازظهر سومین روز کاری اش در «پرانتز باز» که برای شبکه تهران تولید می شود، با او گپ کوتاهی زده ایم.

* در کار جدید پوراحمد چه نقشی داری؟

- من و کیانیان در این اپیزود مهمانیم. داستان های این سریال ها در یک فضای هتل اتفاق می افتد. من نقش مسافر دزد را بازی می‌کنم که با کارکنان هتل درگیر می‌شود. رضا کیانیان هم یک مسافر است. چیزهایی بین این از دو مسافر اتفاق می‌افتد که به نظرم خیلی جالب است.

* پس نقش اصلی نداری.

- نه. نقش اول سریال را فرزین محدث بازی می کند. همانی که توی «مارمولک» نقش سرباز را بازی می کرد و توی «شاعر زباله‌ها» هم نقش اصلی را داشت.

* قبل از این فقط در «اتوبوس شب» با پوراحمدکار کردی؟

- بله، این می‌شود دومین همکاری‌ام.

* بعد «اتوبوس شب» چه کارهایی کرده ای؟

- توی «دیوار» محمدعلی طالبی و «حیران» شالیزه عارف پور بازی کردم. بعد هم در «موج سوم» آرش سجادی‌حسینی و «سفر مرگ» حسن آقاکریمی. این هم اولین کار تلویزیونی ام است.

* «عصر جمعه» قبل از اتوبوس شب بود؟

- بله، آن هم هنوز اکران نشده. حالا 4 فیلم اکران نشده دارم.

* پس قرار است یکهو بترکانی! درست را چه کار می‌کنی؟
- الان درس نمی‌خوانم. پارسال در کنکور قبول شدم. ولی باید می رفتم تنکابن که نرفتم و حالا هم مشمولم. الان باید سرباز باشم و غایبم. دنبالش هستم ببینم چه کار باید بکنم.

*«عصر جمعه» را چه سالی بازی کردی؟

- در سال 84. «اتوبوس شب» هم سال 85 بود.

* پوراحمد «عصر جمعه» را دیده بود که برای «اتوبوس شب» انتخابت کرد؟

- نه. وقتی تست گرفت و انتخاب شدم، بهش گفتم و دید. من هم بهش نگفتم.

* جدی؟ چرا؟

- یک جور قد بازی دیگر!

*بهش می‌ارزید به نظرت؟

- آخر به خودم مطمئن بودم.

* این که تا حالا کار تلویزیونی نداشته‌ای، تعمدی بوده یا پیش نیامده؟

- کار ویژه‌ای نبوده، وگرنه گاردی ندارم. اتفاقا تلویزیون مخاطب بیشتری هم دارد. راستش کارهایی که پیش نهاد شده خیلی خوب نبوده.

* آب و نان کدام بهتر است؟

- پول سینما نسبت به خستگی‌ سریال‌ها خیلی بهتر است. طولانی بودنش هم به نظرم خیلی آدم را خسته می‌کند.

* حالا برنامه بعدی‌ات چیست؟

- به امید خدا چند تا پیشنهاد سینمایی است که در پیش تولید هستند. باید ببینم با آن ها چه می‌کنم.

* چی شد که پایت به سینما باز شد؟ قبلش کار تئاتر می‌کردی؟

- کارهای غیرحرفه‌ای می‌کردم. یک روز روزنامه تست و فراخوان بازیگری و رفتم و قبول شدم. هم زمان برای یک فیلم سینمایی دیگر هم تست دادم و آن را هم قبول شدم. یعنی برای کار اولم هم مجبور به انتخاب شدم.

* الان از انتخابی که کردی راضی هستی؟

- آره، خیلی.

* دانش گاه هم می‌خواهی همین رشته بازیگری را بخوانی؟

- بله. به هر حال از نظر دانش کمک می‌کند. دانش هم یک بخش از قضیه است.

* برای انتخاب کارهایت با کی مشورت می‌کنی؟

- با آقای پوراحمد. همیشه بهم مشاوره‌های خیلی خوبی داده‌.

* با اخلاقش چه جوری کنار می آیی؟
- ظاهرش این جوری است. اتفاقا خیلی هم خوش اخلاق است. واقعا قلب مهربانی دارد. فقط از دور شبیه بداخلاق‌هاست.

حالا نوبت دیدن چند عکس از مهرداد صدیقیان عزیز هست

در این عکس مهرداد صدیقیان عزیز و باران کوثری را میبینیم

و عکس دیگری از مهرداد صدیقیان

عکس بعدی، مربوط به اولین سکانسی هست که مهرداد صدیقیان در سریال سقوط یک فرشته بازی میکنه

و در آخر دست خط مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان ... تنها بازیگریست جوانی که ارزش ستاره شدن را دارد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۱
مدیر

نظرات (۳)

۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۲۳ اگه گفتی من کیم؟
مریم جان ببخشید یه سوال شما چند سالته؟ ببخشید قصد توهین ندارم ولی شما از کجا میدونی بقیه مهر دادو برا پولش میخوان یا اصن مگه خودت چند سال بامهرداد بودی که میگی به خاطر خودت دوست دارم
مهرداد عزیزم جشن 4سالگی عشق یه طرفمون مبارک
۲۲ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۰۱ مریم زنده بودی
ای کاش الان کنارم بودی یه دل سیر نگات میکردم و یه دل سیر باهات در دل میکردم همین الان به سه سال عشقم نسبت به تو فک میکنم که چه حرفا که بهم نزدن من فقط بخاطر خودت تحملشون کردم الان هم دوس دارم با تو باشم حتی شده از همه خونوادم میگذرم حتی شده باهات تا اون سر دنیا میام واقعا وقتی نظرایی که تو اون یکی وبلاگته که میگن زندگی بی تو هرگز جیگرم اتیششششششش میگیره که اینا همش نقشس که تو رو بکشن سمت خودشونو بعد پولتو بکشن بالا و الفرار ولی من بخاطر خودته که تو رو انتخاب کردم نه بخاطر پولت
خیالت همیشه هست اما امروز دلم خودت را میخواست نه خیالت را من منظر دیدار تو هستم سهل است بگویم گرفتار تو هستم هرچند که دور از منی و من زتو دورم بر جان قسم که دوستدار تو هستم شدیدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">