پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان

▂▃▅▆▇█ پ █ ا █ ت █ و █ ق █ ه █ و █ ا █ د █ ا █ ر █ ا █ ن █ م █ ه █ ر █ د █ ا █ د █ ص █ د █ ی █ ق █ ی █ ا █ ن █▇▆▅▃▂

پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
▂▃▄▅▆▇█▓مهردادصدیقیان▓█▇▆▅▄▃▂
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
احتمالا یادتون میاد پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان بلاگفا.
اون وبلاگ مسدود شد و من به همین دلیل به اینجا اومدم.
به دلیل نامعلوم.
mehrdad-sedighian.blogfa.com
мε♄я∂αⅾ﹩ℯḓḯ❡ℌḯ@η
ᙢᗴᖺᖇᖙᗩᕍᔕᙓᕍᓰᘐᖺᓰᗩﬡ
мℯℌґḓα∂﹩εⅾ☤❡ℌ☤αη▪♭ℓ◎❡▪їя
mehrdadsedighian.blog.ir
wԍμɩqɑqƨԍqᴉმμᴉɑu·pɼoმ·ᴉɩ
ɿi.ϱold.nɒiʜϱibɘƨbɒbɿʜɘm
ɹı·ɓoๅq·uɐıɥɓıpəspɐpɹɥəɯ
ri.golb.naihgidesdadrhem
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۱ - فاطمه
    سلام
شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ق.ظ

نماهنگ زیبای امام رضا(ع) - شهر باران


 دانلود نماهنگ


دانلود فایل صوتی

یکی میگه با فریاد

راه میندازه داد و بیداد

بچمو آقا شفا داد

تو صحن گوهرشاد

یکی که دلش شکسته

گوشه ی صحنت نشسته

دخیلِ درداشو بسته

عاشق دلخسته
نشون به این نشونه

صدای نقاره خونه

منو به تو می رسونه

ببین دلم خونه
میدونم روسیام

من اگه بی وفام

ولی عشقم اینه

عاشق این آقام

منتظر یک اشارم

هرچی که دارم بزارم

دلمو زیارت بیارم

منی که آوارم
دلم اگه بی قراره

چشام اگه هی می باره

 ولی دلم غم نداره

آقام دوسم داره
میشه شاهی کنی

منو راهی کنی

چی میشه به منم

یه نگاهی کنی
---
هرکی که حاجت روا شد

گدا اومد پادشاه شد

 عاشق آقام رضا شد

خادم آقا شد
منم اومدم گداشم

کفتر گنبد طلاشم

ایشالله حاجت رواشم

خادم آقاشم

خوردم آب و دونت

که شدم دیوونت

آب زمزم کجا و

 آب سقاخونت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۲
مدیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">